Unsere Schule - Sternberg Grundschule

Bienvenue in der Sternberg-Grundschule. Die Sternberg-Grundschule liegt sehr günstig in einer verkehrsberuhigten Zone am Rudolph-Wilde-Park und dennoch nur fünf Minuten vom Innsbrucker Platz bzw. vom Rathaus Schöneberg entfernt. Im Schuljahr 200910 haben wir mit dem jahrgangsübergreifenden Lernen Klasse 12 in der Schulanfangsphase begonnen, inzwischen werden alle Schulanfänger in vier JÜL-Klassen unterrichtet. Unsere Schule verfügt über zwei Turnhallen, die von den Klassenstufen eins bis sechs im Sp.

OVERVIEW

This website sternberg-grundschule.de presently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have explored nineteen pages within the web site sternberg-grundschule.de and found eighteen websites referencing sternberg-grundschule.de.

STERNBERG-GRUNDSCHULE.DE RANKINGS

This website sternberg-grundschule.de is seeing varying amounts of traffic all over the year.
Traffic for sternberg-grundschule.de

Traffic ranking (by month) for sternberg-grundschule.de

Traffic ranking by day of the week for sternberg-grundschule.de

WHAT DOES STERNBERG-GRUNDSCHULE.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sternberg-grundschule.de Mobile Screenshot of sternberg-grundschule.de Tablet Screenshot of sternberg-grundschule.de

STERNBERG-GRUNDSCHULE.DE HOST

I found that the main page on sternberg-grundschule.de took six hundred and three milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
87.106.158.144

I identified that sternberg-grundschule.de is implementing the Apache server.

Unsere Schule - Sternberg Grundschule

DESCRIPTION

CONTENT

This website states the following, "Die Sternberg-Grundschule liegt sehr günstig in einer verkehrsberuhigten Zone am Rudolph-Wilde-Park und dennoch nur fünf Minuten vom Innsbrucker Platz bzw." We analyzed that the web site said " Im Schuljahr 200910 haben wir mit dem jahrgangsübergreifenden Lernen Klasse 12 in der Schulanfangsphase begonnen, inzwischen werden alle Schulanfänger in vier JÜL-Klassen unterrichtet." It also stated " Unsere Schule verfügt über zwei Turnhallen, die von den Klassenstufen eins bis sechs im Sp."

SEEK OTHER BUSINESSES

Sternberg in Mähren

Meine Großmutter Marie Nehyba, geb. 8217; Die haben gestunken! .

Home Lawyers in Barking, Grays, Romford, East London, Essex Sternberg Reed

Court of Protection and Deputyship. Wills, Trusts, Probate and Inheritance. Please click here for more information. We care about you, our clients, and take pride in offering you our services in a timely and efficient manner, whilst providing you value for money at all times.

SYLVIA M. STERNBERG

Szerda, november 04, 2009. Néhány kedvenc Velencében készített photo. La Biennale di Venezia, 2009. La Biennale di Venezia, 2009.

Trachten, Dirndl und Landhausmode www.sternberg-trachtenstube.de

Sie haben Ihr Passwort vergessen? Kein Problem, hier können Sie ein neues Passwort einrichten. Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.

Sternberg Museum of Natural History .Discovery Under the Dome

Sternberg Museum of Natural History. 8230;Discovery Under the Dome. Open Mondays from April through September. Check out our exciting summer programs for the entire family.